دوره عالی مدیریت کسب و کار MBA در رشت 

 

 

دوره MBA یکی از محبوب ترین دوره های مدیریتی در دنیا است. هر ساله مدیران بسیاری برای ارتقا دانش و مهارت های مدیریتی خود در دوره های MBA تحصیل میکنند. با وجود اینکه نام و رویکرد این دوره برای اغلب فعالان حوزه کسب و کار آشنا است، اما همچنان سوالات بسیاری در ذهن افرادی که متقاضی دوره هستند وجود دارد. سوالاتی که پاسخ به آن ها میتواند مسیر حرفه ای افراد را تا اندازه زیادی دستخوش تغییر کند.

 دوره MBA چیست؟
 

MBA، مخفف عبارت Master of Business Administration، دوره مدیریت راهبردی کسب و کار است. یک دوره مهارت آموزی که بیش از 100 سال از عمر آن میگذرد. دوره MBA اوایل قرن بیستم در پی صنعتی شدن ایالات متحده متولد شد. زمانی که دیگر شیوه های سنتی، پاسخگوی نیازهای مدیریتی در فضای کسب و کار نبود. این حجم از تولید، نیروی کار، این میزان از شتاب در تغییرات و ورود ماشین آلات و ابزارهای جدیدِ کاری معادلات را تغییر داده بود. حالا کارخانه ها نیاز داشتند تا در مدیریت امور از متخصصان و افرادی با مهارتهای مدیریتی ویژه استفاده کنند. دوره MBA به وجود آمد تا مدیرانی با مهارت روز را وارد بازار کسب و کار کند. از آن زمان تا کنون، مدیران در سراسر دنیا برای ارتقای مهارتهای مدیریتی خود در دوره های MBA شرکت میکنند. سرفصل ها و محتوای این دوره ها متناسب با زمان، نیاز بازار و صنایع مختلف، مدام در حال به روز شدن و تغییر است.

دوره عالی مدیریت کسب و کار MBA در رشت 

 ویژگی های دوره عالی مدیریت کسب و کار:

اثربخشی دوره‌های MBA به ترکیب شرکت‌کنندگان آن وابسته است، از این رو در فرآیند ارزیابی و انتخاب اولیه، افرادی انتخاب می‌شوند که در ضمن داشتن امتیازات لازم، انگیزه یادگیری، رشد و توسعه شخصی را داشته باشند.

انتخاب مدرسان در این دوره بر اساس معیارهای چندگانه از جمله سابقه کار حرفه‌ای و قابلیت تدریس انجام می‌شود تا بالاترین اثربخشی در دوره تامین شود.
ساختار و محتوای دوره بر مبنای دوره‌های مشابه موسسات بین المللی طراحی شده و با توجه به نیاز مخاطب ایرانی بهینه‌سازی شده است.

شماره تماس  دوره توسعه فردی در رشت  :09365058311
ادرس سایت: salafzoon.com


مدیریت کسب و کار MBAو DBA در رشت دوره ,مدیریت ,مدیریتی ,تغییر ,افرادی ,وجود ,دوره عالی ,عالی مدیریت ,مهارتهای مدیریتی ,دوره مدیریت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آهنگ Penelope20wl log فروش تنباکو های النخل و الفاخر memories هر چی که بخوای دانلود آهنگ جدید ستاره صدا [ دانلود آهنگ و موزیک جدید با لینک مستقیم ]