طبق خبر منتشر شده در تکراتو پرده های شید ، کرکره و آشپزخانه از جمله محبوب ترین پرده های مدل جدید می باشند.

پرده شید چیست؟
از پرده شید می توان برای طراحی خانه های شخصی، شرکت های اداری و تجاری استفاده کرد. از پرده شید به عنوان شید رول نیز یاد می شود. در ادامه این نوشتار با تکراتو همراه باشید.

این پرده در معنی لغوی به معنی سایه است و در واقعیت نیز باعث ایجاد سایه بر روی پنجره های ساختمان شما می گردد. پرده شید در انواع مختلفی مانند ساده، چاپی و دو مکانیزم در بازار تولید می شود. پرده های شید در انواع قدیمی به حالت یک میله استفاده می شدند که میشد آن ها را به آسانی جمع یا باز نمود. پرده های شید امروزه در رنگ های متنوع و جنس های مختلفی عرضه می شوند اما در گذشته فقط در حالت تک رنگ تولید می شدند.

جنس پرده شید
پرده های شید در جنس های مختلفی مانند کتان، پلی استر و ساخته می شوند. پرده شید دارای این ویژگی شگفت انگیز است که می توان بر روی آن آرم و لوگوی دلخواه برای شرکت خود را بر روی آن چاپ کرد.

اگر بخواهید بر روی پرده اتاق خواب کودک خود از پرده های شید طرح دار استفاده کنید بهتر است که جنس پرده شید را از نوع بامبو انتخاب کنید تا طرح شما در دو طرف پرده چاپ گردد.

پرده شید اسکرین و بلک اوت
این دو پرده مانع از عبور نور و روشنایی خورشید می شوند. پارچه ای که در پرده شید بلک اوت استفاده می شود از نوع پارچه پشت فوم دار است که تا نود و پنج درصد می تواند مانع از نور خورشید شود. این پرده به دلیل ضخامت بالایی که دارد امکان دید را از قسمت بیرونی ساختمان کاملا از بین می برد.
پرده شید اسکرین، نیز مانع از نور خورشید می شود ولی برخلاف بلک اوت شما می توانید منظره بیرون ساختمان را مشاهده کنید. علت این امر این است که جنس این پرده ها از نوع پلی استر می باشد و در بافت آن سوراخ های کوچکی واقع شده که هم زمان هم مانع از عبور نور می شوند و هم قابلیت دیدن منظره بیرون را امکان پذیر می نمایند.

پرده کرکره
پرده های کرکره ای به دلیل ویژگی های زیادی که دارند مانند سبک بودن، کیفیت مناسب و از همه مهمتر قیمت خوب در رنگ های متنوع و طرح های زیادی تولید می شوند که آن ها را قادر می سازد تا برای دکورهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند.
پرده کرکره ای  به صورت فلزی، طرح چوب و در سایزهای مختلفی در بازار عرضه می گردد.

استفاده از پرده کرکره ای در فضای اداری
پوشش پنجره ها در استایل محل کار شما تاثیر به سزایی دارد. این پرده ها در کارایی محیط کاری شما بسیار موثر هستند. ممکن است تصور کنید که این پرده های کرکره ای به پرده های زبرا شباهت دارند اما باید گفت که طراحی پرده کرکره ای از پرده زبرا ساده تر بوده و استفاده از پرده کرکره ای در محیط های اداری استفاده بیش تری دارد.

پرده کرکره ای در سرویس های بهداشتی
در سرویس های بهداشتی به دلیل این که آلودگی های زیادی وجود دارد باید از پرده هایی استفاده شود که بتوان آن ها را به سادگی مورد شستشو قرار دارد. پرده های کرکره ای به دلیل ساختاری که دارند به آسانی مورد شستشو قرار می گیرند.

تفاوت های پرده کرکره ای با پرده معمولی
پرده های کرکره ای با پرده های معمولی تفاوت دارند، یکی از این تفاوت ها تنظیم نور محیط است. شما می توانید با استفاده از پرده کرکره ای به راحتی نور خانه خود را تنظیم کنید. برای تنظیم نور ورودی به خانه کافی است تا اسلیت های پرده را بچرخانید. پرده های کرکره ای از اسلیت های چوبی و فلزی ساخته می شوند . به دلیل این که این اسلیت ها قابلیت چرخش دارند به راحتی می توان نور آن ها را تنظیم نمود.

پرده آشپزخانه
آشپزخان ها همواره نقشی اساسی در دکوراسیون خانه شما ایفا می کنند. انتخاب یک پرده مناسب می تواند باعث جذابیت و زیبایی دو چندان خانه شما گردد. در نتیجه انتخاب یک پرده آشپزخانه مناسب در استایل دکوراسیون خانه شما بسیار اهمیت دارد. همون طور که می دانید پنجره های آشپزخانه ها می توانند نور و تهویه مناسبی برای آشپزخانه شما فراهم کنند.

این دو پرده از محبوب ترین انواع پرده های آشپزخانه هستند که میتوانند برای پنجره های شما مورد استفاده قرار گیرند. اگر شما از جمله کسانی هستید که علاقه دارید از پرده های ساده برای آشپزخانه خود استفاده کنید می توانید این پرده ها را به صورت پلیسه دوخته و از آن ها استفاده کنید. پرده های پلیسه امروزه دارای محبوبیت بالایی در بین طرفداران هستند.

پرده آشپزخانه راه راه
پرده های ساده با طرح راه راه می توانند در قسمت های مختلف خانه مورد استفاده قرار گیرند. در نتیجه این پرده ها برای استفاده از آشپزخانه نیز بسیار مناسب هستند.


pardematin پرده ,استفاده ,کرکره ,آشپزخانه ,خانه ,شوند ,پرده کرکره ,مورد استفاده ,استفاده قرار ,استفاده کنید ,قرار گیرند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مکان های گردشگری دور دنیا کلایمر برق، کامپیوتر و مکانیک لباس نظامی آردوینو باز Arduino رزبری پای پروژه آموزش طب کاران نامی آشنا در صنایع پزشکی ایران فروشگاه تکسین کلید سازی ذاکری ارزش ویژه برند بهترین های هند